Tick tack tick tack.....

Jaha, då är vi inne i oktober månad. Såg idag i tidningen att det kanske skulle bli lite brittsommar. Det vorde väl jätte skönt.
I fredags åkte vi till Mamsen och Papsen i Norrtälje. Mamsen fyllde år, så jag köpte 30vita rosor och blandade upp dem med mörkt röda pompom-dalior. Det blev succè. Och som alltid när man hälsar på dem äter och dricker man i massor. Hade en jätte trevlig kväll med många skratt och mycket kel med hunden Zoot. Det är en stor schäfer som jag naturligtvis inte kan låta bli. Även att ma&pa säger att han inte får gnaga på mig, å det skiter jag ju i, kommer alltid hem med ett gäng blåmärken på armarna.
Sen på lördags e.m. kom Nino och lilla valpen Puma. Jag är kär!!! Hon är sååå go och Mannen som försöker värja sig mot söta valpar hade inte en chans. Han hade lagat kycklinglever till sig, men allt gick ner i den lilla goa magen..ha ha ha!! På söndagsmorgonen var vi "barnvakter" medans "mamma" fick sova ut. Å så roligt vi hade och Mannen var som en liten hönsmorsa. Så jag sa att nu har vi blivit morrmorr och moffa...HA HA HA Den blicken jag då fick gick inte av för hackor..
Idag såg jag att vi fått tillbaka vatten i viken, så i hopp om ok väder så vi kan flytta den till ett bättre och vattensäkrare ställe.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: stenslands

Jag hittade dig...

Men, behåll min som en hemlis på jobbet?

2008-10-01 @ 14:04:03
URL: http://stenslands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0