Lugn hemmakväll????!!!!

Som sagt har jag ju inte mått så bra i veckan, så när jag fick ett sms av Nino att de inte skulle komma blev jag bara "lite" ledsen. Det är ju alltid lika mysigt att träffa dem. Men hon mådde inte så bra och jag kände mig kanska så slut. Brorsan skulle iaf titta över på middag. Vi fick Mannens goda lasagne. Han har i rökt sidfläsk i,   vilket gör att det blir sååå JÄVLA gott. Men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig...Ljusmarschallen på väggen tog eld, brann på golvet, snurrig i huvudet... men jag vann 2 gånger i chigago..fy faan vilken garvis, mina 2 män (ha ha ha) kommer att ta livet av mig..Och nu går jag omkring i ett vacum och bara garvar. Idag var det sagt att vi ska städa ur Stresslösa, får väl se hur det går med det. Men om jag känner grabbarna rätt så kommer vi ha en repris på middagen igår, mums. Sen berättade Brorsan att jag skulle få den stora "äran" att ta hand om getterna nästa vecka!! Tjohoo va kul!! Ser verkligen fram mot att slåss och bli stångad av en jävla galen get!!!! Men lite klurig har Brorsan varit, han har gjort en "liten" elpistol av 2 st sådana där tennisrack med el som man dödar myggor med. Så den jävla geten kommer att dansa rätt fett om han kommer i närheten av mig...mohahahamohamoha!!!
Igår fick jag ett samtal jag väntat och längtat efter, grannkärringen hade inte gjort slut med mig, hon hade "bara" varit jävligt sjuk. Blev iaf jävligt glad eftersom hon är mitt hela 90-tal.
Nä nu mina rara vänner ska jag rycka upp mig och ta en dusch och se om jag får någon respons av "gubbarna"..
Å förresten.. det blir tjejträff den 22nov ni är alla hjärtligt välkomna!! Då ska vi kramas och garva,eller hur??!!
Smack smack så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0