Ökken förkylning!

Har en jävla förkylning som inte vill komma ut. Den har hållt på i veckor. Feber ena dagen frisk den andra, men i måndags orkade jag inte till jobbet. Låg i feberkoma hela dan, vilket gjorde att jag missade en av älsklingsbarnens födelsedag. Snacka om ångest framkallande, hoppas du förlåter mig gullet.
I fredags var Stino och Liten ute och Stino hade sin 10veckor valp med sig. Såååå bedårande och redan rumsren och lydig. Hon är duktig med hundar min lilla :)
Å stackars min "lilla" brorsa. I lördags fick de kabelbrand i båten, så när han slet bort kablarna fick han smält plast över fingrarna vilket gjorde stora brännblåsor. Naturligtvis var det på den enda handen som funkar. Och så i måndags fick ena geten spelet. Så de två stångades och slogs. Brorsan vann ju naturligtvis men hans sargade men friska hand fick sig en ordentlig smäll så nu är den svullen. Men ni som känner honom, blunda och föreställ er en galen get å så en galen brorsa. Faan jag garvade så att tårarna rann. Sån är han.....
Puss på er små gurkor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0