Party i Motala..

Ja, herregud vilket party Finskan å jag hade. Jag tog tåget ner på fredag eftermiddag. Direkt i bistrovagnen träffade jag på en journalist som efter några minuters snack bjöd på vin :) Hade en mycket trevlig resa till Hallsberg där jag skulle byta tåg. När jag kom till Motala hade jag en underbar lila bukett i ena handen och i den andra en skumpa. När finskan kom stod jag och vrålade: NU ÄR DET PARTY TJEJEN!!!! Stackars finskan, hon visste inte hur fort hon skulle få in mig i bilen...ha ha ha. De har köpt gamla pingstkyrkan, en helt underbar kåk. "Vardagsrummet" har väl en så där 10-12m till tak. De har inrett den så fint. Mycket lila bl.a. :) Vi drack skumpa i strålande solsken och sen tog vi en prommis med deras underbara valp Garbo. gick längst med Göta Kanal. Ville bada, men Finskan stoppade mig. Vilket nog var jätte tur eftersom jag redan hade ont i halsen. Men det är ju enkelt att glömma sådant efter lite skumpa i kroppen. Sen fick jag presenter, smörgåstårta och gräddtårta med sång. Vilken underbar X-tra familj man har!!! På kvällen drog vi på stereon och dansade, hjulade, magdans m.m ja fy faan va kul vi hade. Efter 3 pavor skumpa  däckade jag vid 12-1 tiden med ett mycket stort smile på läpparna.
Dagen efter fick jag för mina synder. Halsen svullen, feber och en jävla huvudvärk. Tog iaf en skön prommis på en underbar lång sandstrand med ungar och hund. Åkte hem vid 12.30 kom hem vid 17tiden helt slut. Gnagde lite på en pizza och somnade direkt i soffan. Låg i stort sett hela söndagen och sov och försökte kurera mig med vitaminer m.m. känner mig fortfarande inte ok men jobbar på som vanligt.
Hoppas att ni alla får en underbar vecka. 
Smack smack! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0