Power of 10

Igår var Casco och jag på en tv-inspelning av programmet Power of 10 på 5:an. Jag har sett det förut och är väl ganska så kul. Men att vara med på inspelningen var lite väl segt. Mycket omtagningar och en "hysterisk" studioman som skulle peppa publiken. Kommer nog inte att vara med i fler tävlingar om publikbiljetter, ha ha ha. Äntligen fredag och för en gång skull sol!!!! Hurra hurra hurra, man får väl hoppas att det även kommer att vara så i eftermiddag. Idag ska jag få träffas Stinos valp. Jag ska direkt sticka fingrarna i näsan hi hi hi... Stackars Brorsan måste avliva sin katt i helgen. Men han ska få en lite kattunge som var dumpad utanför Natalies jobb. Hon arbetar på Albano vetrenärklinik. En liten ulltutt i grålila som vi döpt till Klös. Det är bra att han får lite sällis. Hela denna vecka har jag haft känningar av att en förkylning skall bryta ut. Feber på em, nys och kli i halsen men inget händer. Så idag tror jag att jag ska sväpa en skumpa å se vad som händer. Antingen blir jag frisk eller så bryter skiten ut, för så här halvdan orkar jag inte gå längre. Är det fint väder imorgon så följer vi nog med Brorsan och de andra till Sandhamn och käkar lunch. Håll tummarna för det! Ha en riktigt trevlig helg alla goa vänner! Smack smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0