Titta ut över kalhygget!!

Jovisst blev det båttur. Men just när jag kom hem så började det spöregna. Sen vid 18.30 tittade solen fram. När vi satt i båten förstod jag att det var något lurt. För grabbarna såg så där fullifaan ut. Och mycket riktigt, de tänkte att vi skulle till Sandhamn. Men då ylade jag ett rungade NEJ!!! Alldeles för långt för en kvällstur. Så det fick bli Bullandö. Å vilken god mat de har där, satt ute fast till slut blev det alldeles för kallt. På lördagen var vi hemma och kollade när det blev kalhygge runt oss. Jag har väl aldrig tyckt att kalhyggen är vackra. Men när jag såg så mycket ljus och sol vi kommer att få blev jag helt salig. Förr om vintrarna har vi inte sett solen över huvud taget för den har inte kommit över topparna. Så vi bjöd "skogsgubben" på middag för ett gott jobb. Även lilla Casco kom ut och sov över. Hoppas ni alla får en bra vecka!! Smack Smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0