Vilken vecka!!!!

Först vann vi pengar på hästarna, sen igår vann jag 2st premiär biljetter till Uggla, Ulvesson, Rheborg den 16/9. Sen efter lunch idag ringde dom från Mekano Film och sa att jag vunnit 2 publik biljetter till torsdag. Så då ska Casco och jag gå. Snacka om flyt, så idag har jag fyllt i alla tävlingar jag kan hitta på nätet. Har även spelat på hästarna som vi har ihop med Cina. Jag hoppas att jag vinner på dom för hon behöver verkligen lite flyt hon med.
Haft en jätte rolig vecka på jobbet, så kul att Rara Sara är tillbaka. Tror att det är många på jobbet som blir lite lätt irriterade på min enorma possitivitet. Men det LER jag åt..mohahahamohahaha.
Mannen och Brorsan vill ut på sjön idag. Så det blir nog på med vinterkläderna och sticka till Bullandö och käka/dricka  något gott.
Hoppas ni alla får en riktigt skön helg!!
Smack Smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0