Äntligen lite Thaibilder....

Så här börjar alltid vår resa till Thailand med en Bloody Mary i baren!
När vi väl var nere så blev det ju födelsedagsfest för Mogge hos en kille som heter Don så här bodde han. Inte illa va??
Det första jag shoppade var dessa underbara strandskor för 25kr Söta va?? :)
Här sitter jag och väntar på att färgen skall ta Det blev "lite" rödare än jag tänkt mig, men jag är jätte nöjd. Upptäckte att jag inte har någon bild på resultatet, så det får bli till en senare blogg.

Här bodde vi   med denna utsikt   och en liten Gekko/ödla   Tog en tur till Norra sidan av ön  På vägen hem blev det en öl på en bar som de hade byggt ut över en ravin. Skit läskigt att titta ner men en underbar vy   

Hinner nu inte lägga ut fler bilder idag, men jag lovar att det kommer fler.
Smack Smack på er så länge!!

Kommentarer
Postat av: Stensland

Ser underbart ut!!

2009-04-22 @ 11:17:48
URL: http://stenslands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0