Antligen uppehall!

Jaha, nu borjar det klarna upp lite grann. Vi har lyckats ta sma svangar med hojen. Men idag skall vi ner till Haad rin antligen for att sy upp Stephans byxor och ata indiskt. Vi har ju nu forsokt i nastan en vecka med det projektet...ha ha. Men Stephan hotade med att om han inte fick sina byxor skulle vi inte ha sa mycket hus och bilar kvar och att han skulle bli ett mer psykfall an han redan ar. Och den risken vill man ju inte ta :)
Vi har aven varit invaderade av ett tysktgang som ar tatuerade over hela kropparna och tror pa en ariska rasen, sa dar kul. De har verkligen betatt sig som svin, men jag tror att de aker imorgon. Saaa skont!
Idag forstod jag att jag borjar bli aldre... (hemskt) Forut kunde jag ligga i solen i timmar och njuta. Nu ar det inte sa, kanner efter ett tag att jag maste satta mig i skuggan efter ett tag och pusta. Kanns som jag aldrig har varit sa vit efter 14dagar har. Men det ar val bara att acceptera :(
Angesten borjar sakta komma eftersom det bara ar nagra fa dagar kvar till hem gang. Vad man kan se fram mot ar tjejtraffen den 18. Jag hoppas att alla dyker upp!
Smack Smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0