Ha, ha, vims vims.....

Det är tur att vi inte har tjejträffar oftare....det gör att jag får gummiben. Det var likadant sist vi träffades. Men det är ett roligt vinrus. Så där när man bara fnissar åt sig själv och man inte kan gå riktigt rakt. Stephan hämtade mig vid bussen och fick sig ett gott skratt där jag gick på vägen och ylade efter en låt jag hade i öronen.
Mannen hade i vanlig ordning lagat till en jätte god potatisgratäng och så grillade han kycklingfileér ute på grillen. Ska väl säga att jag hoppade vinet till maten =), blev vatten resten av kvällen.
Hade tänkt att träna idag, men det blev städning och tvättning, det får räcka för idag. Lovat iaf att träna imorgon.
Och nu har "flickorna" bestämt att vi ska ta en Ålandstripp nästa gång vi har vårt "möte". Måste erkänna att det är lite så där pirr i magen inför det. Vet ju av gammal erfarenhet att ALLT kan hända. Och då menar jag inte strul med andra "gubbs" utan att det kan bli så mycket galenskap vi bjuder de andra resenärerna på ...Ha ha ha ha. Men va faan, man har ju bara ett liv!!!!
Å så är det äntligen måndag imorgon och man får förgylla sina arbetskamrater tillvaro igen :)
Smack smack från en lite seg Häxa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0