Oj, vad veckan har gått fort...

Det var jätte roligt att komma tillbaka till jobbet. Ja, faktiskt, fick jätte mycket kramar och att de hade saknat mig. Alltid lika kul att höra att man gör ett så bra jobb att de märker att man är borta.
Det har verkligen varit full rulle hela veckan. Men lyckades faktiskt i onsdags morse att träna innan jobbet. =)
Idag tog jag bilen till jobbet, så jävla skönt. :) Men jag gjorde det för jag slutar tidigt idag och tänkte snabbt ta mig till gymmet, träna 1 timme för att med gott samvete korka upp skumpan i solen på altanen. Ärligt kamrater...låter inte det jävligt najs???
Imorgon är det tjejträff som jag hoppas att vi kan ha ute. Men de säger än så länge att det ska bli sol men bara några plusgrader, så jag vet inte hur det blir. Men skit samma bara vi får dricka vin och garva är det bra.
Hoppas att alla får en så skön helg ni förtjänar :)
Smack Smack
ps: Som ni förstår kommer jag att ha en UNDERBAR  och SKÖN helg...ha ha ha ha.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0