Oj, vilken vecka.....

Min lilla Rara Sara har varit ledig hela veckan och jag har i stort sett varit ensam. I måndags vid 14-tiden hade jag svarat på 350 samtal haft 25 pers. på lunch med allt vad det innebär. Var "lite" lätt svettig när jag äntligen fick åka till gymmet. ett mycket bra sett att få bort stress och andra irritationer :)
Var även där igår och körde stenhårt på under och över mage...trodde faan att ljumskarna skulle gå av..ha ha ha
Men idag blir det vilodag. Eftersom det är som fredag men ändå onsdag, så tror jag att jag ska ta mig ett glas bubbel :)
Imorgon skall jag börja dagen med ett träningspass sen blir det SHOPPING i Mölnvik. Mat,vin,kogödsel, penseér och annan spontan shopping i blomsterstånden... Kanske även en piska för att hota Mannen med. Han skulle ha börjat fixa med båten i helgen, men han latade sig istället..:(
Nä, nu måste jag sluta, ska ha tårtkalas för 50pers. Skriver mer sen..
Smack Smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0