Det kom in en virvelvind.....

I fredags kom lilla Casco ut. Det var jätte länge sedan, så det var jätte kul. Brorsan hämtade henne vid bussen vid 18-tiden. Det första hon gör är att gå upp och byta om till min flanellpyamas...Ja, hos oss har vi ledig klädsel till fredagsmiddagen. Även Natalie kom dock med kläder på :) Varje gång Mannen gör gona sallad till middag och barnen är ute är det lite "fajt" om vem som skall ha det sista. Casco serverade det sista till Brorsan, men så såg man att hon började "gaffla" på hans tallrik Inte bara sallad, utan även köttbitar...Fattar ni???? Hade jag över huvudtaget närmat mig med min gaffel vid hans tallrik hade jag fått hans gaffeln i handen. Ha ha ha det är underbart att se att det är någon som fortfarande kan linda honom runt sitt finger. Senare fick även de små söta fötterna vila i hans knä...
Dan efter kom Gårdens bokstavsbarn och Brorsan med bilen vi köpt. HELT fantastisk, ska lägga ut bilder senare. Jag var lite irriterad för de väckte mig, men jag gjorde frukost och kaffe så alla var nöjda. Men dock inte vår lilla virvelvind...Det blev Pink på högsta volym och: Kom igen Cia nu dansar vi och kommer igång lite...Ja det var väl en start som hette duga en lördagsmorgon. Sen var det dax för den"lilla" att åka till stan för att fira Ninos födelsedag hos pappa. Där har jag många funderingar på vad jag gjort...men det är väl en annan historia....
Men tack lilla Casco för att du kommer ut och ruskar om oss. Love you!
SMACK SMACK!

Kommentarer
Postat av: Casco

& I LOVE YOU <3 :)

2009-01-28 @ 20:50:51
URL: http://fiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0