Jag är övergödd...

Kanske jag ska summera helgerna lite grann.  ÄTA, ÄTA, ÄTA.. Jag har faan inte gjort något annat än ätit, sovit, tittat tv, och lirat kort med "mina" dårar till män.. Men det har varit otroligt mycket skratt och goda matminnen. Men nu vet Mannen att det är GI som gäller, för kommer Stora Stygga Vargen kan vi 3 små grisar inte stå emot... Vi är alldeles för FETA...
Så nu ska det nyttiga livet börja...ha ha ha, känns som om det för en gång skull kommer att bli svårt för mig med tanke på att jag just nu sitter och drömmer om en BLT-macka som jag fick igår kväll men ser gärna en repris på...
Ja nu har ni fått lite uppdatering på hur livet på gården har varit.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att vi kommer att få ett bra år även att det inte började så bra för oss..
Stora stora kramar till er alla

SMACK SMACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0