Livet som vanligt...

Jaha, då var livet som vanligt igen. Full fart på jobbet, lägga sig tidigt och längta efter Thailand. Fick ett sms från min chef igår som var på väg till Railys. Första gången jag var där var 1996 och då var vi kanske 10-20st på stranden. När jag sedan återkom 2002 var det som Kanarieöarna, sååå trist att det går sååå fort. tur att vi ska till Koh pnang där det fortfarande finns öde stränder. Har börjat titta på biljetter. Det blir nog så att vi antingen åker med "turkarna" eller "ukrainarna" Ibland längtar jag så mycket att det nästan gör ont i hjärtat. Det ska bli så underbart att träffa sina kära vänner igen. Men jag måste även fylla i mina kajal-tattisar i ögonen. Och DET är INGET att längta efter ska jag säga. Men det är bara att supa sig asberusad, ha ha ha!!!
I måndags var jag hos "frissan" och blev rödhårig och klippt. Det blev jätte fint, men framför allt detta att göra något nytt är ett lyft för en själv. Man blir lite gladare att se sig själv i spegeln om morgonen :)
Hoppas att ni alla får en bra fortsättning på veckan!
Smack Smack!!!

Kommentarer
Postat av: Stensland

Du är skitsnygg i håret. Lyser upp tillvaron helt enkelt :)

2009-01-15 @ 09:27:53
Postat av: Nathalie

Hallå!



Jag har försökt publicera kommentar i en hel vecka hos dig, men bara fått upp; sidan kan ej visas.

Kanske något fler råkar ut för??



ÄNTLIGEN HELG!



Jag längtar efter att pussa lite på dig.



Puss puss

2009-01-16 @ 07:33:07
URL: http://inteforintett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0