Min Man är världens snällaste....

Igår blev det trafikkaos i Hemmesta. En tankbil hade vält över en bil i Hemmesta korset. Naturligtvis hände det 16.15 och jag satt i kö i 1.15tim. Väl hemma ringde jag Brorsan för att kolla om han satt i kö eller inte. Fick inget svar varken hemma eller på mobilen. Ringde flera gånger. Försökte även imorse, fortfarande inget svar. I det här läget började jag faktiskt bli "lite" orolig. Ringde Mannen och hörde om han hade hört något ifrån honom, men icke. Mannen hör ju på mig att jag är orolig så han erbjuder sig att åka hem till honom och kolla. Jag vet att han har sååå mycket på jobbet att han nästan svimmar om kvällarna, å det är några mil från Gården. När han kommer till Brorsan ligger han i sängen och goonar sig framför tv´n. Han hade inte hört telefonen som stod i köket. Så när han ringde mig skällde både Rara Sara och jag på honom...vov vov vov...
Men Mannen är världens bästa som orkar med mig och Brorsan tycker jag, så jag har nu gått och köpt honom en present.
Hoppas att ni får en riktigt skön helg!
Smack Smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0