Min "Syster Snus"...

Fick jag till skänks 1983 på ett bröllop på Irand. Vi delade rum och fann varandra. Efter det har vi alltid varit nära varandra. Tills hon och hennes man skaffade en båt att bo på och jag skiljde mig från Jan-Otto. Men i själen är vi alltid nära varandra. Men gud vad jag saknar hennes närvaro ibland. Hon är en sån där person som alltid lockar fram det bästa hos en. Listan är huuur lååång som helst på roliga minnen vi har tillsammans men jag tänkte att visa er hur fin deras Balder är som de bor på. Brorsan, jag och Mannen gjorde en liten utflykt härom dagen till dem.Det här har hon ju gjort alldeles själv, naturligtvis (hon här konstnär i grund och botten). Den sitter ovanför spisen. Ska väl säga att hon tyckte att jag tog snea och vinda bilder...:)
Det här är deras underbara badrum. På en skala..hur vackert är inte det. Tänk dig själv att ligga där med ett glas bubbel och lite schysst musik.. Inte helt fel..:)
 Å det här är deras kök, visst skulle du kunna tänka dig att bo så här??
 Det här är styrhytten som är på andra sidan av köket.
 Å det här är min älskade Syster Yster Snus och deras hund Minna. Och man måste ju hålla med om att det där med att man skaffar sig en hund som sig själv... ligger ju nära till hands, lika söta som förvirrade och ouppfostrade. Det sista får stå för Brorsan... Ha ha ha...
Du är iaf den bästa systern i hela världen och jag älskar dig mest!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0