Blogg utan prickar!

Hej alla rara kamrater!
Det var en ovanligt lang och varm resa hit. Aircon funkade inte till Bankok och vi hade en dryg flickkopare bakom oss som trodde han visste ALLT om Thailand. Vi var javligt nara att nita honom bagge tva, a aven flygpersonalen...
Igar nar vi kom ner trodde jag att vi skulle ha party for Morgan som fyllde ar igar. Men han var smart han. Vi var ju javligt trotta sa han flyttade festen tills idag. Sa nu om nagra minuter skall jag ga och gora mig lila och fin for att parta!!!!
Har hasat runt hela dagen och njutit av  forsta dagen, det ar varmare an det nagonsin har varit och inatt hade vi ett regn och askvader som hette duga. Vi satt pa forsta parkett och sag skadespelet over sjon. We loved it!
Horde att ni har fatt sno hemma, sa istf snoanglar gjorde jag vattenanglar i polen. Snacka om att vara med :)
Bilder borjar jag samla pa mig och kommer att lagga upp snart, men som sagt, nu ska jag bli lila och fin.
Smack Smack!

Kommentarer
Postat av: Stensland

Ja, det snöar här! Helvete helt enkelt. Trist att jobbar är det också :( Men du har det bra du. Fortsätt med det. Ha ett underbar party!

2009-03-25 @ 10:47:24
URL: http://stenslands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0