Det blir inga MMS..

Det var väl tur att jag gick in och kollade vad det skulle kosta att skicka en MMS bild från Thailand. Det skulle kosta Ca. 80-100kr Ha ha ha, fatta vilken hicka jag hade fått om jag inte hade kollat. Som ni vet hade jag ju snackat om att skicka MMS till bloggen. Men nu blir det inte så som ni förstår. Får ladda ner via internet. Det ska väl gå det med.

Idag skulle jag gå till Hemköp för att köpa varor till arbetet. Tog min Dramaten och gick.  Vaknade upp vid "mitt" blomstertorg på Hötorget. Ha ha ha, snacka om att gå och tänka på något annat. (packningen till Thailand).....
Men det gjorde att jag "råkade" gå förbi H&M och "blev" med ett par cerise färgade linne shorts  och en liten sommar skjorta. Alldeles lysande att stoppa i packningen :)

Ha en fortsatt vacker Torsdag!

Smack smack!

Kommentarer
Postat av: Stensland

Vi blir inte jätte ledsna om du bloggar utan bilder. Vi vill ju inte bli avundsjuka!

2009-03-20 @ 13:43:04
URL: http://stenslands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0