Har ar det hett!!!

Hej alla vanner!
Idag ar det nog den varmaste dagen hitentills. Kl. 10.00 hade vi 33grader i skuggan. Jag har ju lyckats att branna mig i forrgar. Lag och laste en tantsnusk bok och glomde bort mig. Mannen garvade nar jag tog av mig bh,n. Det var tva vita kospenar..ha ha ha
Igar tog vi moppen. Vi har fatt hyra en for 25kr om dagen. Vi akte over pa norra sidan over bergen. Det ar dooo laskiga slingriga vagar. Jag bara hatar att aka pa dem, men vad ska man gora om man ska se nagot.  Sag lite apor och elefanter. Och badade naturligtvis. 
Annars har vi inte gjort sa mycket, badat, snackat med kompisarna over en ol.
Ikvall ska vi over till ett par och ata sushi ( kyckling for mig) och spela kort. Saknar brorsan och kortspelen. Har aven hittat bra vin pa dunk, sa det ska med.. Allt som vanligt ha ha ha
Forsokte just nu att lagga upp bilder med hjalp fran en liten thaitjej, men dar gick gransen for hennes och mina kunskaper. Men jag vet att Klara har en dator, sa jag lagger upp dem ikvall nar vi ar dar.
Smack Smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0