Har börjat träna....

De har ett gym i Mölnvik som heter Bodyjoy. Jag var där igår på för första gången. Ett riktigt trevligt ställe, inga "spännputtar". En personlig tränare visade runt och gjorde upp ett schema för mig. Hade ju varit hos läkaren dagen innan som sa att mina diskar i ryggen inte var så bra. Så nu ska det bli träning jävlar så att jag slipper rulla ur sängen varje morgon. Hade tänkt att träna nu på morgonen innan jobbet, men Sara som jag jobbar med är hemma och vabbar. Men vad gör det, kan ju träna i e.m. med Mannen ist och det ska bli roligt :)
Hoppas att ni får en riktigt skön disig dag!
Smack Smack

Kommentarer
Postat av: Stensland

Vad härligt att börja träna!

Har en gammal kompis som jobbar där (tror jag), Carlotta.



Snart kan du komma och ta mitt pass dåra ;)

2009-03-04 @ 09:44:55
URL: http://stenslands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0