Kan inte skratta idag...

Igår tränade Mannen och jag tillsammans. Det var jätte kul att ha lite sällis å så fick man en och annan puss också :D
Han har ju ett betydligt tuffare schema än jag, så när han hade gjort sina sit-ups höll lunchen på att komma upp. Kunde ju inte låta bli att skratta, men stackarn va lite slut...
Men kära vänner idag har jag lite svårt att gå och skratta är inte att tänka på :), men även att det gör ont känns det skönt ändå. Det är konstigt..
Imorse började jag morgonen med att åka till gymmet 06.45 och lade mig i solariet, å hur skönt va inte det på en skala.. Tänkte att jag skulle få lite färg innan Thailand, men framför allt få bort de jävla vinter eksemen på benen. Så jävla skönt fåfäng man är :)
Imorse var det värsta  snögaloppen och nu är det värsta vårvädret, solen och själen lyser ikapp!
Imorgon är det FREDAG!!!! Just love it.
Smack Smack

Kommentarer
Postat av: stensland

You go girl! Härligt med träning och skönt att sola. Ha en underbar helg. Det ska jag ha-BUDAPEST!!

2009-03-06 @ 09:44:40
URL: http://stenslands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0