Tjejträff är bomull för själen....

Igår träffade jag mina älskade vänner Valpen och Syster Yster. Även att det bara blev 3timmar så hann vi med allt. Vin,mat,skvaller och naturligtvis kärlek. Vi har även alltid : Å veckans present är.... Ska väl berätta att det började för länge sedan när vi bodde i Vidja. Syster yster (Snus) och jag hade på våra fredagsträffar alltid en liten present med oss. Kanske ett snyggt ljus eller något annat kul för inte så mycket pengar. Men det var mer inslagningen och tanken som räknades. Det har nu hängt kvar när vi nu träffas. Så igår fick jag stenar som visade sig vara godis, som senare slank ner till festivalen. Och sen en V75rad, som tyvärr inte gav miljonerna, men bättre lycka nästa gång.:) Det blir tyvärr inte så ofta som själen vill, men det är så underbart att ses.
När jag sen åkte bussen hem satt jag och poppade till radion och hade ett fånigt leende på läpparna. Ja, det blir ju så med vin och kamratkärlek i själen. Struntade i att ringa Mannen för att hämta mig vid bussen, så jag tog en underbar och tillnyktrande :) promenad hem. Han blev jätte förvånad att jag kom hem så tidigt och hade inte börjat med maten. Vilket var ett lysande tillfälle att ta en liten eftermiddagsnap :)
Sen blev det underbar kycklinggryta, melodifestival och bara slappa i soffan. Såg ni festivalen? Tycker själv att det var den sämsta omgången. Hur i helvete kunde ylo gå vidare till Globen?? Kan tycka att opera är riktigt bra ibland, men i dessa sammanhang totalt värdelöst. Agnes levererar som vanligt glad pop, men kan hon inte röra sig eller?? Man kan ju tro att hon är stelopererad...ha ha Å piloterna, ja ja, mer snodd låt får man leta efter.
Ja kära vänner, nu är det bara 21 dagar kvar till att sätta sig på Thai-planet och njuta av ledighet och sand mellan tårna i hela 3 veckor... Hade tänkt att försöka lära mig hur man mobil-bloggar och skickar bilder via mms så ni kan vara med mig hela min underbara semester. Vad sägs om det, vorde det kul??? Skriv gärna till mig om det.
Ha nu en fortsatt underbar solig söndag.
Smack Smack till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0