Underbara fredag!

Började morgonen med frukost kl.0600 sen iväg till gymmet. Körde ett pass på 45min, jätte skönt. Inte alls så jobbigt som jag trodde det skulle vara så tidigt. Efter det tog jag en solning. Gjorde mig iordning och tog bilen till jobbet. Magen kurrade ikapp med motorn blev såå jävla hungrig.
Måste säga att det var en riktigt skön start på dagen. Så nu kan jag med gott samvete åka hem efter jobbet och korka upp bubblet :)
Igår färgade jag håret och klippte mig. Det blev jätte fint.

Idag begravs en kär vän till mig och Brorsan, Olle Engvall, hans hjärta slutade att slå. Så kl.13.00 idag tänder jag ett ljus för honom och hans familj.

Hoppas att ni alla får en lika bra fredag som jag  kommer att ha!
Nu är det inte så långt kvar tills man får börja göra fint på altanen!
Smack Smack

Kommentarer
Postat av: Stensland

Åh vad fin altanen din är!

Ses i morgon.

2009-03-15 @ 10:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0