Varför går veckan sååå långsamt???....

Varför är det alltid så när man ska iväg på semester att sista arbetsveckan går såååå långsamt??? Det känns som om det redan är torsdag fast det är tisdag. Har ingen arbetslust kvar, har skiit mycket att ordna upp innan fredag, fast jag får inte tummen ur arslet :) 2 nätter i rad har jag vaknat 04.00 med melodifestival låtar i huvudet. Å hur kul är det?? Sen har det varit omöjligt att somna om :(
Och det enda som ligger framme till packningen är passen, bikinis och presenterna till Mogge. Fast det är ju klart, så jävla mycket behöver man ju inte med sig. Köpte några pockets idag.
Men man borde väl städa av huset å lite så... Men känner jag mig själv rätt, lyckas jag med städning å packning på lördag :)

Men det är väl bara att låta tiden gå så är jag väl snart på planet...
Skriver lite mer senare..

Smack Smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0