Snygg men osynlig....

Jag har nu lagt till i Rara Saras arbetsbeskrivning att Checka av mig vare morgon...... Det var så att jag hade gjort mig "jävligt" läcker i fredag, klätt mig läckert, och hår och smink på plats. Jag fick många kommentarer från arbetskamrater att jag var läcker... Men när jag kom hem och kollade mig själv i spegeln, hade jag  2 totalt olika örhängen. Ett "tingeltangel" och ett hängande pärla... Va FAAAN kära väninnor såg ni inte det??? Snacka om att inte se fast se.... Berättade det för Casco och lite senare på kvällen satt jag dit örhängenen igen för att kolla om det var någon som tog notis. När jag tar upp det säger Stephan att han hade sett det men trodde att det skulle vara så.....Men Casco, du som brukar ha järnkoll...såg det inte...
När jag upptäckte fadäsen ringde jag direkt till Rara Sara och hon fick sig ett gott skratt, men hon lovade att hon skulle uppdatera sin arbetsbeskrivning, alltid checka av sin kompis så hon är ok!!!
Men visst är det helt otroligt att vi tittar på våra vänner men inte ser/våga säga att nått är knas...
Jag är ju sån att om det är någon på gatan som har en maska på strumpan eller smuts i ansiktet så säger jag till. Men sån är jag....
Så kamrater, våga/ta dig tid att berätta om nått har gått tok för någon annan.
Smack Smack
ps: TJEJTRÄFF den 6/6 och då ska vi fira att vi lever! ds

Kommentarer
Postat av: Stensland

Alltså..jag såg inte. På riktigt! För då hade jag sagt något.

Smack smack!

2009-05-17 @ 18:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0