Undrar varför våren alltid går sååå fort...

Upptäckte att det var nästan 14dagar sedan jag skrev. Tiden går så fort så har på våren. Man ska fixa med båten, altanen, njuta av sol och ledighet. Tyvärr var ju vår långledighet vid kristi flygare inte så bra. Inte så kul väder och jag fick min jävla fejkade mens. Det är ju så att jag äter ju sedan 12år tillbaka medicin mot klimakteriet. Försökte ett tag att äta naturmedicin, men tyvärr funkade det inte. Svettades varje timme dygnet runt och gick ner alldeles för mycket i vikt. Så nu måste jag sätta igång mensen var 3dje månad. Och denna gång var det ÖVERJÄVLIGT. Trodde att min högra äggstock skulle sprängas..ha ha. Så jag låg 2 dagar och var inte världens raraste fru :( Men nu verkar det slutet för denna gång..pust..
Naturligtvis hade vi ju Kjelle och Stephan på middag med kort 2dagar. Lika kul och knäppt som vanligt :) Det är roligt att Kjelle har flyttat ut. Han har hyrt in sig hos en kille i "byn"(Torsby)
Förra helgen satte jag potatis, det ska bli kul och se om jag lyckas. Har aldrig gjort det i krukor förut. Arnold har fixat och trixat med båten, så nu väntar vi bara på hans nya stol. Sen jävlar blir det ut och pilka strömming. Jag äter naturligtvis inte denna kattmat men Arnold och Stephan glufsar ju gärna. Själv tycker jag bara att det är jävligt roligt att dra upp dem.. Så jag hoppas att vi kan lägga i denna helg eftersom de har "hotat" med KANONväder.
Idag ska jag åka och träna. Det är kul att jag börjar se resultat av träningen. Snyggare ben och plattare mage. Även armarna börjar få lite form, så kanske är man i beachform när vattnet har blivit varmt och badvänligt :)
Ha en fortsatt skön dag!
Smack Smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0