Vi har en knasig bilmek....

Förra helgen var "vår" bilmek med på fredags/helgmiddag. Jag har känt honom sen tidigt 80-tal. Under den tiden tog han alltid hand om mig. Bodde på min soffa när jag hade lunginflammation och vägrade vara på sjukhus. Alltid tag hand om mina bilar. Eftersom jag var snyggast :) smet jag alltid före i kön när jag behövde hjälp med mina skruttbilar. Till alla andras frustration...ha ha! På Verkstan var det alltid Bob Marley. Har väl inte varit där på 90-talet, men för några månader sedan när jag skulle fixa bilen för att sälja den var jag hos honom. Samma musik, och det tog några minuter så låg jag där i mina snygga kläder och kollade under bilen. Otroligt skönt när man märker att vissa saker aldrig ändrar sig. Och så var det förra helgen när han kom för att äta med oss och naturligtvis spel kort. Han retade Stephan, försvarade mig, och sååå mycket garv. Och han hade varit så gullig att han hade "klätt" upp sig eftersom han skulle på middag. Han har verkligen en stor del av mitt hjärta.
Det är skönt att han har blivit en del av mitt liv igen, Love you Kjelle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0