En födelsedag man sent kommer att glömma......

Morgonen började inte så bra..När jag kom till Mölnvik för att ta bussen upptäckte jag att jag glömt åkkortet i andra jackan. Så det var bara att åka hem igen och hämta det. Så det blev 1.5 mil i onödan...
Senare sitter jag i receptionen fullt med folk omkring mig, då ringer mannen som fortfarande inte har grattat mig från Bilhandlaren...: Jo du frun...jag har fått en jätte bra deal med saaben som inbyte till en Cheva Tahoe. Kunde ju inte riktigt ta ett snack om att punga ut 100.000:- för en bil så det var ju bara att säga ok...:( Ska väl vara ärlig att jag gick in på damrummet och grät en skvätt och kände mig jävligt överkörd.
Sen skulle Rara Sara muntra upp mig lite med en påse godis. Och jag längtade efter coccosprickar. Stoppade ett gäng i munnen och höll på att spy i papperskorgen. De smakade TVÅL!!!!! Fy faaan va äckligt det var. Försökte med att skölja munnen, äta tuggummi,frukt m.m men det tog ett bra tag innan det försvann. Under tiden ringde Mannen ett flertal ggr men inget grattis. Ska väl säga att jag blev ordentligt uppvaktad på jobbet med blommor och några skumpa flaskor.

Åkte hem och korkade upp en skumpa och satt på altanen och skålade för mig själv..Mannen och bilen kom hem och han var som ett barn på julafton. Men efter middagen och klockan var 20.00 och vi satt och tog en cigg sa han: Men hjärtat, måste du vara så sur för det här med bilen, det blev ju en jätte bra deal..Jag tittade på honom med tårar i ögonen och sa: Men älskling, det här med bilen är en piss i Missisippi, värre är det att du glömt min födelsedag!!!!
Ni skulle ha sett honom ha ha ha, han såg ut som Dobby i Harry Potter. Han insåg att han satt rejält i skiten. Senare sa jag till honom att jag hade kommit på en bra hämd....
Jag berättade för Stephan på morgonen efter vad som hänt, å gud va han garvade. Men han var smart och ringde en tjej på Mannens jobb som vid deras morgonmöte reste sig och sa inför alla: Hörde att Cecilia fyllde år igår, vad köpte du till henne??? Hade han kunnat trolla bort sig hade han gjort det..ha ha ha ha vilken underbar hämd. Han blev tråkad i flera dagar.
Som ni förstår kommer jag alltid komma ihåg denna dag så länge det står en Tahoe på tomten!!!! :)
Smack Smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0