Skön höst...

Äntligen kom jag iväg till söder för att köpa en Dildo till en vän. Hade lovat honom redan i maj..(shame on me) Det blev ju naturligtvis en lavendelfärgad med strass på..ha ha ha
Sen hem för att städa efter målaren. Men han hade inte gjort det fönster han hade lovat, så Mannen blev sååå irriterad att han sköt in soffan lite väl fort och golvlampan gick i tusen bitar, hmmmm....
Efter 2timmars putsande och fejande kom Kjelle, Terren och 2 kids. Mannen bjöd på Tacos, smaskens :) Sen blev det ju kort och irish som vanligt :) När alla hade dragit vid 23-tiden fick Mannen musiknojja. Vi spelade, sjöng och dansade å hade sååå roligt, och hux flux var klockan 02.30. Undra just när jag var uppe så sent..;)
Så lördagen började med frukost och filmen: Män som hatade kvinnor. Riktigt bra måste jag säga. Boken har jag nog läst 2-3 ggr. Ser fram mot filmen som gick upp på bio nu i veckan. Dagen bara flöt iväg, med en liten nap mitt på dagen...mysigt! Mannen lagade en jätte god biffgryta, å sen var det bara att borra ner sig i soffan igen...mmmmm.
Söndagen var solig och mysig, putsade fönster och träffade gänget på gården för en Latte och en macka. Smakade även deras egna äppelmust som var sjukt god.
Å så vá den helgen slut...men det är bara att se fram mot nästa :)
Hoppas att ni får en skön och snabb vecka!
Smack Smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0