Tiden rusar iväg...

Ibland så går veckorna sååå fort och livet går sin gilla gång. Hela förra veckan och helgen var en repris på en av många veckor... Jobba mycket,spela kort,städa,och allt annat som är ett måste i livet.. å inget kul....hur trist är det???? Framför allt, det är inget kul att skriva om.. Men så är det väl att bli gammal och inte orka att göra något när man väl kommer hem.
Det låter som jag beklagar mig, å det gör jag väl lite ändå, men det är väl bara att gilla läget och hoppas att tjejträffen blir något att skriva om... eller hur tjejer???
Smack Smack!

Kommentarer
Postat av: CASCO

Inget kul hände??! ursäkta mig men eran extra-dotter fyllde faktiskt år o var på finbesök!

2009-09-23 @ 02:13:44
URL: http://fiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0